„Jeżeli masz poświęcić 10 godzin na tworzenie ogłoszenia, to 9 z nich przeznacz na opracowanie nagłówka!”- Jay Conrad Levinson, autor Guerrilla Marketing.
To głównie na podstawie nagłówka odwiedzający zdecydują czy oferta na Twojej stronie WWW jest interesująca. Nagłówek jest na tyle istotnym elementem strony, że nawet jeśli cała jej treść jest bardzo dobra, a nagłówek słaby to prawdopodobnie stracisz klienta.
Wg Davida Ogilvy, właściciela jednej z największych agencji reklamowych, tych co czytają nagłówki jest osiem razy więcej niż tych, którzy czytają cały tekst.
Każdy nagłówek powinien przedstawiać maksymalne korzyści dla odwiedzającego, powinien coś obiecywać. Projektując nagłówek staraj się zawrzeć świeże informacje, pokazać nowe sposoby, ujawnić ulepszenia. Skuteczne nagłówki działają na emocje i wzbudzają zaciekawienie.
Oczywiście takich magicznych słów jest o wiele więcej.
Na co dzień copywriterzy odkrywają nowe.
Projektuj swoje nagłówki małymi literami. Wyrazy DRUKOWANE są trudniejsze w odczytaniu. Używaj czytelnych czcionek takich jak Arial lub Times New Roman.
Zobacz: Jak prezentować oferty online?